Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł! Do you want to support owner of this site? Click here and donate to his account some amount, he will be able to use it to pay for any of our services, including removing this ad.
image1 image2 image3

Marsz Żonkilowy 2019

W niedzielę 2 czerwca grupa dwójkowych wolontariuszy wraz z opiekunkami wyruszyła do Gorlic, by jak co roku uczestniczyć w kolejnym Marszu Żonkilowym zorganizowanym przez Miasto Gorlice we współpracy z kwiatonowickim Stowarzyszeniem Hommini oraz licznymi grupami wspomagającymi działania na rzecz osób niepełnosprawnych z powiatu gorlickiego.

Naszą szkołę reprezentowali: Monika Grębska, Gabriela Kościółek, Marcel Wójcik, Aleksandra Pabis, Kinga Dziki, Martyna Raksa i Mikołaj Mleczko.

Swoją obecnością pragniemy pokazać swą solidarność z osobami niepełnosprawnymi i w tym szczególnym dniu, Dniu Osób Niepełnosprawnych, być z nimi i pokazać, że wcale tak bardzo się od siebie nie różnimy i potrafimy wspólnie realizować podjęte inicjatywy.

Galeria

XIX Gminny Konkurs Języka Angielskiego

29 maja w Szkole Podstawowej nr 2 w Bieczu odbył się XIX Gminny Konkurs Języka Angielskiego dla SP. W wydarzeniu wzięło udział 16 uczniów z 8 lokalnych szkół. Naszą szkołę reprezentowałam ja, czyli Maja Gaber, uczennica klasy VII oraz Emilka Janas z klasy VIII. Konkurs odbył się w sali nr 29, która jest największą salą w budynku.

Wszyscy byli bardzo zdenerwowani, co było zupełnie zbędne, ponieważ w naszej szkole wszyscy zawsze czują się jak w domu. Kiedy ostatnia grupa uczniów zawitała do naszej szkoły, rozpoczęliśmy konkurs. Pierwsza część była słuchana i trwała 15 minut. To było najtrudniejsze ze wszystkich zadań i trochę problematyczne dla mnie i dla pozostałych zawodników. Drugim zadaniem było słownictwo i gramatyka i mieliśmy 60 minut na wszystkie ćwiczenia. Gramatyka była dla mnie najprzyjemniejszą częścią, ponieważ moim zdaniem jest to najłatwiejsza i zarazem najciekawsza sprawa w tym języku. Naprawdę podobało mi się wykonywanie ćwiczeń. Musieliśmy skończyć najpóźniej do godziny 10:30.

Po testach wszyscy uczestnicy udali się do sali nr 5 na przekąskę i odpoczynek. Co jest zaskakujące… czuliśmy się wtedy jeszcze bardziej zdenerwowani niż przed konkursem. Każdy dostał pysznego rogalika z nadzieniem truskawkowym i sok owocowy…. Po pewnym czasie w końcu znaleźliśmy wspólny język… tym razem polski.

O 11:15 ogłoszono wyniki. To była najbardziej stresująca chwila dnia. Zwycięzcą została Zofia Rak ze szkoły w Libuszy. Wygrała po raz trzeci z rzędu! Mówi po angielsku, jakby urodziła się w Anglii. Drugą i trzecią pozycję zajęli: Julia Mika i Grzegorz Gogola z Rożnowic. Wyróżnienie otrzymała Wiktoria Kosińska z Korczyny.

Wprawdzie nie wygrałam, ale i tak czuję się zwyciężczynią, ponieważ miałam najwyższy wynik w etapie szkolnym. Poza tym, to właśnie ja zostałam poproszona o napisanie tego artykułu ;-)

Maja Gaber, uczennica kl. VI SP

Galeria

 

 

 

Inspektor Ochrony Danych

Informuję, iż na podstawie art. 37 ust. 1 Rozporządzenia Ogólnego Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.UE.L. z 2016 r. 119.1) w Szkole Podstawowej Nr. 2 im. Wacława Potockiego w Bieczu na inspektora ochrony danych została wyznaczona

Pani DANUTA KASPRZAK

Dane do kontaktu e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

"Kangur matematyczny"

W tegorocznym konkursie  "Kangur matematyczny" ośmiu uczniów (na 32) uzyskało wyróżnienia:

  1. Oliwia Janas (kl. III sp)
  2. Filip Tusiński (kl. IVa)
  3. Mikołaj Figura (kl.V)
  4. Kacper Szarłowicz (kl. VI)
  5. Vanessa Staroń(kl. VI)
  6. Kamila Hycnar(kl. VI)
  7. Kamil Karp (kl. VII)
  8. Emilia Janas (kl. VIII)

Gratulujemy!!!

 

 

Sprawozdanie finansowe SO "Nasza szkoła" za 2018 r.

 

 

Sprawozdanie finansowe Stowarzyszenia Oświatowego "Nasza szkoła" przy Zespole Szkół nr 2 w Bieczu za okres 01.01.2018r.-31.12.2018 r. >>>